Det gick rätt så bra

Ja hur gick det då? Ja så var ska jag börja? Jag tror det hela gick ganska bra. Väldigt svårt att avgöra när man inte ser personen man pratar med, utan man hör bara rösten som säger "oookej". Men han ställde lite frågor, och jag tror jag svarade på dem rätt bra, det kändes så i alla fall. Och han var trevlig, så det var bara naturligt att prata med honom som det kändes som. Och jag tycker allt verka kanon där nere. Så nu är det bara att vänta tills nästa vecka då han skulle höra av sig. Jag hoppas på det bästa, och jag hoppas Jossan tycker det verkar vara lika bra som jag tycker. Hon ska han sin intervju klockan 1, så lycka till med den "plastsyster"!!!




So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0