Vilken jävla natt

Nu har vi nyss vaknat, helvete vilken jävla natt det har varit! Jag och Lisa gick och la oss först, då va klockan kanske vid halv fyra, somnade kanske halv fem. Sen vid halv sex så vaknar jag av att Fanny Sofia och Erika ska gå och lägga sej. Fanny Sofia trycker mej i ryggen och säger åt mej att hoppa in, har aldrig blivit så rädd nån gång tror jag! Vi sov ju alla i samma säng, Lisas 160 fast åt fel håll. Lisa räknade ut att vi fick 40cm var att sova på. Mycket va? Jag kan inte ens hålla räkningen på hur många gånger jag har vaknat inatt, ni kanske förstår att jag inte sovit så bra, men nån gång får man ta de också. Också nu när vi vaknade så berättade Erika och Fanny Sofia för Lisa att hon har silverfiskar i badrummet. Både jag och Erika har haft det förut, vi berättade äckliga historier och jag visade en bild på dom för Lisa, hon höll på att dö! Jag säger bara, lycka till för att få bort dom!

image68
Silverfisk

So long silverfiskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0