Vilken jävla början på dagen

Vilken jävla skit dag denna dag har varit fram tills nu. Började med att jag och D försov oss, inte för att det var stressigt, men det är ändå jobbigt att försova sig. När jag kom till skolan skulle vi kolla på en film på historian, och när man ser en film direkt på morgonen är det inte lätt att hålla ögonen öppna. Jag och Sonja satt mot varandra, och jag ville bara somna mot hennes mjuka axel (tyckte den va mjuk då iaf), men det gick ju såklart inte. Efter denna givande historia hade vi MUM (multimedia), som inte direkt är mitt favorit ämne. Vi ska göra hemsidor och jag fattar ingenting. Så jag satt där på den mjuka stolen i klassrummet rakt in i datorn och tyckte synd om mej själv. Var så jävla less, ingenting blev rätt, allt blev bara fel, vad gör man då? när allting känns piss och man är grinig och sur? vill gärna ha ett svar på det. När jag ungefär hade varit på lektionen en halv timme tog jag med mej mina homies och vi gick och käkade. Vi kom till åhlens, maten smakade skit, jag gick hem, satte mej med min hemsida (börja fatta lite nu) och nu ska jag sova.

Det kanske inte låter som en hemsk dag, men det finns andra saker jag inte vill dela med mej som gjort denna dag jobbig.

So long as holes, nu ska jag drömma om varmare tider!

image37

Kommentarer
Postat av: Linnéa

usch jobbigt :/ hoppas dagen blir bättre när du får drömma lite om värme :)

2008-01-16 @ 13:26:27
URL: http://memoryofmyself.blogg.se
Postat av: Sonja

Du sov med arslet mot min arm! HAHA :D

2008-01-16 @ 15:08:47
URL: http://sonjis.blogg.se/
Postat av: anna

haha okej då, men de lät så fult :p

2008-01-16 @ 15:16:57
Postat av: D

;/

2008-01-16 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0