Umgänge

Denna dag har jag inte mycket att säga om, kanske ni förstår om ni läst föregående inlägg? men de känns bätte nu iaf :) Denna fredagkväll har jag, Sandra, Micka och Feni bestämt att vi ska ha umgänge ikväll, vi ska först gå på hockey (Sundsvall - Malmö) och efter det kan det nog bli någon film eller nåt annat mysigt, som att dricka te och spela kort. Våran älsklings sysselsättning nästan!

Imorrn bär det av till Ljusdal för match, önska mej lycka till!!!




Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag kommer få!

So long lovers


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ser ut som ett barn, men herre vad brun jag var! Sticker outland nu ;)

2008-01-19 @ 00:12:08
URL: http://feni.blogg.se
Postat av: Mikaela

haha fan va full jag ser ut:P ja just de de va den kvällen jag blev Mkt berusad:P

2008-01-19 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0