Trött och less

Nu är jag hemma efter denna så givande idrottslektion på SAK. Tyckte inte det var så roligt där, och det beror nog mest på folket som tränade där, vill inte nämna någe mer om det. Ja nu ikväll blir det först lite mat, sen ska jag och pappa sätta oss ner tillsammans och skriva ner lite saker. Efter det så åker jag hem till mamma och ska sätta mej och plugga, har så jävla mycket grejer att göra, helt sjukt, jag är så jävla stressad! Hur ska man hinna med allting hela tiden? Man orkar inte sitta fyra timmar i streck och plugga heller. Jaja bara jag får nåt gjort så är jag nöjd. Kanske åker och kollar på våran träning sen, men troligtvis inte om jag ska vara duktig och plugga, beror nog på hur less jag är på det.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0