Tröööööt!

Barnvaktningen gick bra, men gud så jobbigt det var! Noel var en riktig böl gris, men det var för att han var så trött och han ville verkligen inte ligga ner och sova! Tokig han var, för på en gång när jag och D gick ut och gick med Noel så somnade han på två röda, skönt var det, men på en gång när vi kom in igen så vaknade han på en gång igen. Men som tur var så var han pigg då. Jag gav han välling, och sen fick man spya på sej, tack för den säger jag, men det är sånt man får ta :p haha! Nu ligger de båda liven och sover iaf, mycket skönt för jag är så jävla trött nu! En sak som är mycket bra är att jag är ledig imorrn, tur jag har. Men ska ändå ner på skolan till halv 12 för att ha projektmöte med rektorn. Nu ska jag umgås här hemma!

So long proppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0