Mysig kväll

Ikväll har jag umgåtts med min kära vän Fanny Sofia. Först så satt vi seket på Fanny Sofias lags match för hon var inte med. Efter den så rullade vi hem till Östermalmsgatan satte på ungen, gjorde en deg, satte på vatten kokarn, drack te och mumsade i oss scones med massa smör och marmelad, mums!! Så Fanny Sofia har förgyllt mn kväll ikväll med mys och kärlek från hennes sida, det var längesen vi umgicks!

Jag har ju som sagt haft sjukt ont i halsen hela dan, och jag har det fortfarande. Mamma kom hem med strepsils, de funkade helt okej må jag säga. Men nu har det kommit något annat som kommer upp ur min hals, HOSTA!!! Jag tror jag skjuter mej själv snart, det ser inte alls bra ut inför heljen, men jag får inte tappa hoppet. Nu ska jag kurera mej hela dan imorrn för att bli frisk. Har iaf tagit en strepsil nu och hostmedicin, så jag hoppas jag kommer kunna sova nu.

Fanny Sofia

So long loosers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0