Mysig dag

Min lediga dag har faktiskt varit riktgit mysig :) Fikat och bakningen var hur mysig som helst (förutom att jag höll på att somna i soffan), tekakorna blev as goda måste jag säga! När vi satt och fikade så kollade vi på På spaning med Bridget Jones, den människan är fan den skönaste person jag vet, så det vart många härliga skratt. När jag väl kom hem så la jag mej och sov en stund, gick in i duschen och åt mat. Också har jag varit duktig Anna idag, jag pluggade förut! Ett mirakel har skådats :p Efter mina lilla pluggning drog jag hem till Lisa och kollade på Holiday, söt film tycker jag, och jag älskar Jack Black! Med tanke på att man har sett två engelska filmer idag så konstaterade jag och Lisa en sak. Att när man ser engelska filmer så säger de shag (eller hur det stavas) för knulla, och det gör inga andra. Ja de kanske inte låter så intressant, men vi tyckte det var roligt :p Men nu är jag iaf hemma och ska sova snart, är så jävla trött efter denna gårdag!

image69
Anna i lugg

So long fulisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0