Kvällen

Denna fredag kväll har varit mycket lyckad, tycker jag från min sida. Så nu åter igen ligger jag i min säng med min laptop och skriver till er. Vi var på hockey, men gick innen matchen var slut för det var så kallt. Då drog vi hem till Feni och började spela chicago, då hör Lina proppen av sig och vi tog guld bollen och rullade bort till hennes fina lya. När vi kom fram dit så drack vi te och spelade plump, riktigt trevligt! Nu har jag packat och gjort klart allting imorrn. Det vart ju som sagt en tidig kväll, men då ska jag ju också upp halv 9 imorrn, så det blev så. Nu ska jag strax sova efter jag läst några av era bloggar. Godnatt.


Lina

So long sleepers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0