Ja vad ska man säga ?

Nu ligger man här och har precis vaknat, och det är samma visa som det var igår morse. Orkar inte skriva allt igen, men det blev ju så klart utgång igår med. Då satt man igår och käkade fin middag, när Jossan säger "anna följ med ut ikväll med", och vad gör anna då? Klart jag följer med ut! Fast själva grejen var att jag hade ingenting att dricka eller nå kläder, fast drickat var det största problemet. Men det ordnade pappa som vanligt :). Ja själva utgången då, jag hade kul igår också, inte så mycket folk ute, men det funkade. Eller de va roligt tills en viss man som heter Carl Larsson fällde mej utanför BK på den hala isen så jag slog mina små och hårda knäskålar, jag vart jätte ledsen och Carl springer fram till mej och omfamnar mej. Allting var lungt, och sen kom den snälla vakten fram och kramade om mej också! Haha hört på maken! Nu blire vila!

So long bakisjävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0