I huvudet på Gynning

Igår kväll satt jag i min sköna skinnfotölj och kollade på Carolina Gynnings nya program "I huvudet på Gynning". Jag är en av dem som verkligen tycker om Carolina. Jag vet att det är många som har svårt för henne, och jag fattar itne varför! Okej hon kanske är lite blåst ibland och gör sej lite dum ibland, men vem gör inte de? Jag kan säga att jag tyckte också att hon var lite dum och blåst förut, men efter att jag hade läst henne självbiografi har jag verkligen fått en annan uppfattning, att jag tycker om Carolina, hon bjuder på sig själv och sådana människor uppskattas av mej, för jag är en sådan person själv. Ja det jag ville ha sagt med allt det här är att jag tycker om Carolina Gynning, och det är jättekul att hon ar skaffat sig ett eget program!

image36
I huvudet på Gynning Kanal 5 Tisdagar 21.00

So long

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha haa hon är klockren ju och programmet igår var super!!

2008-01-16 @ 09:57:12
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Maria

Tycker om henne gymt mycket ;)

2008-01-16 @ 09:58:54
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Anna

kul att ni tycker likadant som mej :D

2008-01-16 @ 13:11:02
Postat av: Catrin

Hej du där!
Jag gillar både Gynning och dig ;) Ni är så roliga och lite halvblåsta båda två *fnissar* Näedå, skämt åsido. Håller med dig om Carolina. Hon växer hos mig med! Kram på dej* P.S Lägger ut din blogg som länk på min sida om det är ok??

2008-01-16 @ 23:05:14
Postat av: svar till catrin

rolig du var då, haha ! ja det är okej att du lägger ut en länk på din sida!

2008-01-17 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0