Hembränt

Jag går inriktning rörlig bild på NTI, och nu så håller vi på med barnprogram för vuxna. Jag, Cattis och Sara ska göra ett klipp där vi beskriver hur man gör HB. Jag fick ju såklart vara skådespelarn som gör detta snygga klipp. När vi hade blandat ihop vatten, jäst och socker så skulle ju jag såklart smaka på slutprodukten, för att visa det goda resultatet. När jag stod där och skulle pina i mej den där äckliga röran, så var det faktiskt inte så äckligt som jag trodde, konstigt nog! Det jag ville berätta för er är att jag är en strålande skådespelare och nu vet jag hur man gör HB (inte för att vi gjorde riktig).

Nu är det snart lunch, på det "mumsiga" Åhlens!!!!!!!!!!

Tänkte också bjuda er på en bild på mej :)

image38

So long big asses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0