Half Ton Mum

Jag satt nyss och kollade på kanal 5 dokumentär Fetman tog hennes liv. Riktigt riktigt hemskt att en människa kan bli sådär fet, synd att hon inte fick hjälp tidigare heller, typiskt fega läkare som inte vill få dåligt rykte. Håller ni inte med? Det gäller ju en annan människas liv, skit samma om man dör under operationen, för man dör ju ändå om man inte bli opererad, så vad har man att förlora? Äh jag förstår inte riktigt hur människor tänker ibland. Men tycker ju ändå synd om henne på ett sätt, även fast hon på ett vis får skylla sej själv. Men som tur var så ville hon att andra extremt överviktiga skulle få upp ögonen och söka hjälp dom med, och det fick hon!

image50
Renee Williams på sjukhuset innan sin avgörande operation.

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg det där igår jag med, fruktansvärt att det ska behöva gå sådär långt tycker jag :/

2008-01-24 @ 09:21:27
URL: http://annasaraolsson.blogg.se
Postat av: sandra

thats me.

2008-01-24 @ 10:57:14
URL: http://saandrapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0