Grattis!!!!!!!!!!!

Jag vill bara säga grattis till min far och hans tjej för att de förlovade sig igår!

Eller såhär var det:
Jag och pappa satt och käkade middag i torsdags när han bara kläcker ur sig att han och Annelie ska förlova sej. Grattis säger jag och blir jätte ivrig att berätta för alla jag känner, för sådan är jag. Men då var ju själva grejen attjag fick ju inte berätta för nån! Jag höll på att dö när jag fick reda på de, hur ska jag kunna hålla de för mej själv?! Anledningen till att jag inte fick berätta för nån var för att igår, när vi hade fin middag med familjen, så skulle dom berätta för alla nu. Men det fula i det hela var att de hade haft på sej ringarna sen i torsdags, men ingen gade sett dom!
Men jag höll mej då såklart och berättade för ingen, men jag höll verkligen på att spricka när vi stod där och drack champange och bara väntade på att pappa skulle berätta.

Slutet gott, allting gott. Nej då, men det är faktiskt jätte kul att de har förlovat sig. Jag önskar er all lycka till, i både för och mot gångar!

image15

So long

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh grattis till dom :)

2008-01-13 @ 10:17:47
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sonja

Gud vad roligt :) Grattis till dom!

2008-01-13 @ 12:41:52
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0