Gårdagen

Nu sitter man här dagen efter, och börjar tänka på allt vad man gjorde igår (det man kommer ihåg dvs), om jag gjorde nåt pinsamt, om jag var jobbig mot nån, eller bara så jävla dryg? Klart att man själv inte tycker de, och jag orka inte bry mej vad andra tycker. Varför ska man göra de igentligen? Allt för många människor bryr sig hela tiden om vad andra människor tycker och säger om dem. Varför inte bara vara sig själv och skita i vad andra tycker? Nej men nu kom jag bort mej lite angående gårdagen.

Sonja och Sandra kom hem till mej först igår, vi drack lite och snackade massa strunt (som vanligt när vi träffas). Sen drog vi till Simon som bor i bergsåker och där var våra andra el-nördar också. Det var jätte trevligt där hemma, synd bara att dom ville dra på krogen så tidigt! Väl nere på stan gick vi först på Liquid som vanligt, där var det sämst, inge folk alls, så vi drog därifrån till BK. Där var det inte heller så mycke folk, men de kom rätt fort. Men en kort sumering på kvällen, hade riktigt jävla kul och träffade många människor jag inte träffar på länge, synd att man syns så sällan.

So long bakisjävlar

Kommentarer
Postat av: sandra

Kul de var att träffas igen:) kram

2008-01-15 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0