Det kunde inte bli sämre?

Vi som går på NTI Gymnasiet som då jag gör, vi äter på Åhlens. Varje dag har vi 6 rätter att välja bland, alla som inte går på NTI tycker att det är värsta lyxen att vi får äta där och att vi har så mycket variation. Men nu kära läsare ska ni få höra! Maten på åhlens är likadan som vanlig skolmat, varje dag samma vecka så får vi samma mat! Hur kul är det att äta pasta och skinksås varje måndag eller pannkaka med sylt och grädde varje torsdag? Ja jag hoppas ni förstår nu iaf, annars blir jag förbannad.

image28

Med detta skrivet ville jag få fram att idag åt jag moussaka för att få en liten variation, men detta smakade värre än pastan. Uscha för äcklig skolmat, så nu idag kommer jag gå hungrig hela dan, eftersom jag går till halv 5, och nu har jag hål i 2 timmar innan jag har sista lektionen. GRATTIS MIN UNDERBARA SKOLA!
Nu ska jag sitta här och tycka synd om mej själv med mina kära kumpaner, och kanske försöka få nåt gjort när man har tid.

So long sötisar

Kommentarer
Postat av: Sonja

woho, åhléns maten SUCKS.

2008-01-15 @ 10:27:21
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0