Danmark

Jag och min långa Mikaela var i Danmark i somras, tänkte att det kunde vara kul att visa några bilder.




Längst upp till vänster:
1. Jag och Mikaela i en bergodalbana på tivolit i Köpenhamn
2. En sån där rolig gubbe som sitter still sådär i flera timmar (jobbigt att måla sig sådär varje dag)  3. Lilla jag utanför ett fins hus, tror det var ett bibliotek
4. Jag sitter och dricker en frukt grejs på en bänk på tivolit i Köpenhamn
5. Jag står rakt upp och ner på en gata i Nyhamn
6. Polisryttare (eller vad det heter) rider i Nyhamn

Som ni kanske ser så är Mikaela bara med på en bild, och det är därför hon inte ville posa som jag gjorde ;) Så jag tänkte lägga in en bild på henne, så ni vet på ett ungeför hur hon ser ut.


Mikaela Eriksson

So long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0