Dagen

Ja då är denna dag slut också, börjar närma sig tisdag. Se upp Jokkmokk!!!!!!!!!
Började 8.15, vette tusan vad jag gjorde där då, hade typ ingenting att göra förrän 10.30 då vi skulle spela i vårat sportprogram i tv studion. Det gick väl sådär, vart bara så jävla irriterad på alla jävlar när de va så dryga. Men men, jag slutade vid 11 iaf, då lunchade vi på åhlens. Fixade lite saker innan jag drog hem. När jag väl kom hem tog man som vanligt en "power nap". När jag hade samlat mina krafter satte jag mej ner och pluggade, har fått jätte mycket gjort idag, så jag är hur stolt som helst över mej själv :D Nu ikväll har jag kollat när mina fisar Lisa och Fanny Sofia spelat match med Sandra, synd att ni förlora! Efter matchen fikade jag och Lisa varma baguetter med vitlökssmör på, inget kunde verkligen slå det, men nu luktar man ju som man luktar också! :p Nu blire dags att sova, imorrn har jag en lektion, sen på kvällen blire utgång!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0