Dagen

Denna dag har varit helt okej för min del, förutom att jag aldrig blir frisk, det är ju fan nå fel på mej! Jaja skit samma nu. Idag har jag varit på ikea med mami, handlade en jätte fin grå kofta från H&M och en ny bäddmadrass till min säng, så inatt hoppas jag på en god natt sömn. Resten av dagen har jag umgåtts med fisen Mikaela. Vi lagade middag hemma hos mej (min goda kyckling gryta) och sen så var vi på bio och såg We Own The Night, riktigt bra film enligt mej, vart lite tårögd där ett tag. När filmen var slut drog vi till Lina Johanna där det var party, vi skjussade ner fyllona till krogen, och nu sitter jag här i min ensamhet igen tråkigt nog. Imorrn bär det av till Söderhamn och Bollnäs för match när man är sjuk och jävlig. Hoppas ett under kan ske under denna natt, jag får hoppas på det bästa.


H&M 249:-

So long veklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0