Dagen

Jag var ju då som sagt hemma idag från skolan, när jag vaknade det så bara brände det i min lilla hals och huvet sprängdes snart. Så jag sjukanmälde mej och sov till 1. Bara en seg dag, har inte så mycket att säga förutom att jag har sovit hela dan och sen var jag med D en liten stund bara. Nu känns det som att jag kommer somna snart, känns som jag kan sova hela tiden, as konstigt! Nån som har nåt tips mot detta sovande?
Anyway så har vi studiedag imorrn och det känns riktigt skönt! Jag ska till Pernilla på morgon och fixa lite sen blire plugga resten av dagen, eller rättare sagt försöka. Nu ska jag ligga här och känna smärtan i min hals innan jag somnar.

image49Så känner jag mej nu!

So long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0