Ännu en dag har gått

Resten av dagen har faktiskt varit riktigt bra! Jag käkade middag, sen då var jag och massa andra från mitt innebandy lag bjuden till en tjej i laget på födelsedags fika :) Vi är några stycken som bruka träffas när vi fyller år, och vi har alltid lika trevligt när vi träffas, förstår inte varför vi inte träffas mer än vad vi gör. Det som gör allt så roligt är att vi är typ 10st och vi är mellan 32-16! En himla skillnad, men det är det att man inte märker av de. Vi snackar om killar, sex och massa annat som man pratar med sina andra kompisar i sin egen ålder. Ja det vill jag ha sagt är att jag med mina gratulationer vill hälsa Anna Högback som är min tränare/vän grattis, och tack så hemst mycket för denna trevliga kväll och det underbart goda fika vi fick smaska i oss!

So long lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0