Varför går det bara inte?

Asså jag blir så less på mej själv ibland. Varför kan man inte ha någon ork? Varför kan man inte ha lite fantasi? Varför ska det vara såhär som det är? Kan någon tala om det för mej? Jag som hade tänkt vara duktig nu ikväll och skriva lite på min novell, men det går fan inte. Och det går inte att skriva när man inte har någon fantasi för då blir det inge bra, och man blir bara besviken. Det kanske inte går för att jag har så många tankar i mitt huvud, jag vet inte alls. Men less blir jag iaf. Jag får väl lägga mej i sängen och slö kolla på nå avsnitt av Dexter så kanske det går bätte, jag hoppas jag iaf. Sen måste jag försöka skriva lite innan jag ska hem till P och kolla på film. Wish me luck!

image93

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0