Vänner

En gång hade jag en dröm. Det var soligt och varmt ute, så jag låg ute vid poolen som våran familj hade. Jag ville få lite färg på mej tills ikväll, då jag ska ha värsta festen för alla mina kompisar. Jag hade verkligen planerat allt in i minsta detalj, ingenting skulle kunna gå fel. När allt var klart och jag hade fixat mej så var det bara att vänta på att alla kom. Minuterna gick och gick, och jag började bli otålig. Nu hade det gått två timmar sen de skulle komma, och jag började bli ännu mer otålig. Jag satt där i ungefär 3 timmar och väntade. Men då så ringde jag till en tjej som skulle komma. Men då berättade hon att en annan tjej skulle ha fest samtidigt som mej så alla gick på den ist för på min. Min ögon började tåras att jag var tvungen att lägga på. Efter den kvällen var jag aldrig mer lik mej själv.

När jag vaknade och tänkte tillbaka på denna dröm kom jag verkligen på vilka bra ovh fantastiska vänner jag har i mitt liv varje dag och varje minut. Tack för att ni finns!

So long fuckers

Kommentarer
Postat av: Sonja

Vi älskar dig

2008-02-12 @ 22:37:42
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0