Underbart!

Nu vill jag bara meddela er att det var helt underbart att sova i sin egna säng inatt, och jag ska njuta lika mycket denna natt! Dagen har bestått av mycket umgänge för min del. Började dagen med att kliva upp ur sängen för att göra mej ordning, för att sedan gå på innebandy med Fanny Sofia. Riktigt trevligt att träffa denna underbara tjej igen efter min långa bortgång. När matchen var slut bestämde jag mej för att bege mej hem till Lisa. Jag ringde på hennes dörr, Lisa kommer och öppnar dörren i sitt täckte, och då vill jag påpeka att klockan var efter 3! HERREGUD vad ungdomar kan sova länge nu alltså. Då när jag ser Lisa så försöker hon säga nånting till mej, fast väldigt tyst dock. Så när jag väl kliver in så ser jag att det ligger en viss person i Lisas säng, då vart det dock pinsamt, men det gick snart över som tur var! Haha rolig tjej det där. Men men, vi satte oss och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord, det var middag senare hemma hos mej. Nu ikväll har jag umgåtts med Fanny Sofia, Lisa och Lina, riktigt trevligt att trägga dej Lina, det var så otroligt längesen!!! Vi såg I Know Who Killed Me med Lindsay Lohan, rätt så bra film med lite äckliga och råa scener. Nu blir det snart sova för mej!

image76

So long loosers

Kommentarer
Postat av: Queenie

fin blogg du har :)

2008-02-10 @ 23:49:21
URL: http://QueenieOcampo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0