The Hills Have Eyes

Ja det vart ju inte riktgit som jag hade trott idag på matchen, vi förlora men spelade rätt bra ändå. Synd när det bli sådär flopp mål från det andra laget. Men men nya tag nästa gång säger jag bara.

Gårdagen var mycker trevlig och mysig. Började med att vi åkte och hyrde film, handlade massa godis och chips. När vi kom till Pontus drog vi på filmen, och fy fan vaf äcklig den va. Inte äcklig på ett hemskt sätt, utan bara sådär snuskigt äcklig. Ja jag kanske ska berätta vad vi såg, The Hills have Eyes 2. Jag hade sett tvåan också men det kom jag inte på förran vi slog på den, och om jag visste de så hade jag inte sett den tror jag. Massa äckliga inavels gubbar som våldtar oskyldiga tjejer för att avla sej vidare, fy fan säger jag bara!

image90

So long äckliga männsikor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0