Strömavbrott

Någon som kan slå att de hade strömavbrott i över en timme alldeles nyss typ? Det var den tråkigaste timman på länge. Det fanns verkligen ingenting att göra! Det enda som funkade här hemma var datorn, och den var ju inte så rolig just då. Så det enda som fanns att göra där var att börja plugga och skriva på min svenska uppgift, då hade jag ju iaf en anledning att plugga, så det var ju nåt positivt med strömavbrottet. Så när jag väl satt där och hade kommit in i mitt skrivande så dör nästan batteriet, men som tur var så kom strömmen tillbaka då. Jag tror att det var ment to be just for me. Haha, nån gång så kan jag faktiskt tro på sånt där.

So long

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag håller med om att det var en jävligt tråkig timme! :P

2008-02-13 @ 17:09:57
URL: http://dearpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0