Sömn som en prinsessa

Vilken helt otroligt underbar natt denna natt var. Jag somnade som en prinsessa och jag vaknade som en prinsessa. Jag vet inte riktigt vad det beror på, kanske för att jag är ledig idag, eller att det berodde på en viss person, eller för att jag bara var trött. Jag vet inte vad, men jag tror det beror på alla tre. Ja så vad ska jag då göra denna lediga dag? Jo först och främst ska jag kliva upp ur min sköna säng, duscha klä på mej och fixa mej. När man är klar blir det lunchling med papi, och sen försöka plugga. Måste ta tag i allt nu innan det blir för sent och det blir stressigt och allt man gör blir skit. Nä nu ska jag hoppa in i duchen!



So long

Kommentarer
Postat av: sandra

vem är den dära en viss person då ? =)

2008-02-20 @ 18:19:58
URL: http://saandrapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0