Sjuk?

Denna dag blev då verkligen inte som jag hade tänkt mej. P skjussade hem mej i morse när han skulle iväg och jobba. Jag gick då såklart och la mej igen då, inget konstgit med det tyckte jag. När jag senare varknar vid 11 tiden någon gång så har jag feber och frossa. Jag somnar om efter en stund och vaknar vid 1 ungefär, ligger vaken en stund och vaknar och somnar om vart annat. Jag tror att klockan var vid halv 3 då jag äntligen funnit lite kraft att gå upp och ta mej en macka. Så kort som sagt har jag legat i sängen hela dagen och en sprängande huvudvärk och lite feber ibland. Nu är jag äntligen lite piggare och orkar sitta vid datorn och skriva i min kära blogg. Nu blire fortsättning att kolla på tv, med att kanske senare åka till P, så jag har någon som kan ta hand om mej.

So long sjuklingar

Kommentarer
Postat av: Catrin

Who is P??? *nyfiken*

2008-02-26 @ 00:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0