Pruppi

Ja då sitter man på skolan bredvid Lina Löf efter typ en veckas lov. Vi har inte haft något att göra på vårat projekt för vi har bara väntat och väntat hela tiden på en intervju vi skulle ha gjort. Men idag så var det sista dagen vi kunde vänta, så vi fick göra en egen och spela in, men det blir nog lika bra ändå. Kommer dock gå hem om någon timma ändå, så det har inte varit så anstängande att sitta här idag, även fast jag inte haft någon koncentrations förmåga.

Resten av dagen kommer nog att bestå av sova när jag kommer hem, sedan försköka plugga. På kvällen ska jag, kanske P, pappa och hans tjej ha middag för mej. Jag fyller år nästa söndag, och dom åker till Venezuela på fredag, så då ska vi fira mej idag. Undra om jag får något? Det tror jag, eller man får väl hoppas på det :p
Nu ska jag bajsa på Lina fishögen.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0