Lite fynd iaf

Imorgon är det depritioners dag om man inte har någon att fira dagen med någon man håller kär. Fast tur för mej att jag har det då, 3 underbara tjejer, Micka, Fanny Sofia och Lisa! Det kunde inte bli bättre! Vi ska laga tacos och se på film och mysa. Vi var och handlade förut, och innan vi skulle åka kom Lisa med ett jättebra förslag. Hennes vän Carro hade varit på Monki idag, och alla deras rea varor kostade 20kr! Helt sjukt, så vi åkte dit innan och shoppade. Som vanligt är jag så kräsen så jag köpte bara två tröjor medans de andra kanske handlade fyra fem, så typiskt mej, allt ska vara perfekt. Efter denna underbara resa åkte vi hem till Lisa och käkade gotta och kollade på det första avsnittet av Grey's Anatomy, gud vad jag älskar den serien! Nu blir det iaf sängen och fortsätta kolla på Seinfeld.

image79

So long loosers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0