Lejonkungen 3?

Ja det blev ju som sagt inte P.S I Love You hos Lisa efter hennes träning. Utan det vart ju då istället Lejonkungen 3? Fråga mej inte varför vi slog på den, jag orkar verkligen inte med sånna där filmer. Tycker inte om tecknat, okej? Ja nu vet alla det iaf. Så vi slog iaf av den och kollade på massa roliga klipp på youtube, höll på att dö där ett tag! Sen så vart det ett parti chicago med Lisa och Pontus, tyvärr så var ju jag sämst. Men nån måste ju vara det ibland också. Nu blire iaf snart dags att sova. Jag undrar hur det kommer gå när jag fryser så mkt, men jag hoppas jag blir varm snart iaf. Annars så skulle jag ha haft nån här som kunde värma mej.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0