Jobbig men skön dag

Har nyss legat och sett på två avsnitt av I en anna del av Köping. Asså den serien är verkligen hur gullig som helst! Jag älskar Tobbe, han är så jävla skön med sina svärdomar. Mats är så otroligt gullig och Linda har sitt roliga skratt. Inget av detta går att undgå att se må jag lova.

Det vart en sväng på stan också för att möta upp tjejerna med Noel. Allt gick jättebra från början för han låg bara och sov. Men när vi sedan skulle sätta oss och fika så vaknade han, då var det inte heller något problem. Men efter sen stund så började han verkligen stor tjuta! Det gick verkligen inte att få tyst på han, alla vi tjejer gick runt med han och försökte få tyst på han. Det var helt enkelt omöjligt, och alla bara tittade på en där inne där de satt och fika :p Efter en stund när vi hade försökt få tyst på han och det inte gick, så jag och Micka ut med han. Han ville inte ligga i vagnen, så Micka tog upp han och sen var han som en solstråle helt plötsligt! Och när vi sedan går hem så är han hur glad som helst och jätte glad. Jag säger bara, SMÅ UNGAR! haha!

image95

So long sötisar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha fan va Noel grina men skönt vart de när jag tog upp han coh han vart tyst:D är bra på att lungna ner folk ja;) hahah

2008-02-22 @ 17:03:59
URL: http://emmamikaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0