japJDpjddf

Igår när jag hade varit på middag i Lucksta så skulle jag och Fanny Sofia hitta på något. Vi ringde till Micka, och hon skulle gå ut med Johanna som går i hennes klass. Så vi joinade dom hemma hos Micka, varken jag eller Fanny Sofia skulle dricka. Men då vart jag så sugen när vi skulle till Micka, och jag visste att dom skulle ut. Så det var ju så iaf då. Hemma hos Micka hade vi trevligt och satt och surra massa skit, såsom vi tjejer gärna gör. När vi gick ner mot staden så gick vi på Svenssons, där jag visste att P var och några andra. Vi hade riktgit trevligt där tyckte jag. Efter svenssons gick vi på Irish för att kolla läget, och sen vart det hemgång för mej och P.

För att sammanfatta lite, så var det en riktigt trevlig kväll och jag träffade många roliga personer som det var längesen man såg.

Idag ska vi ha middag för min bror Erik här hemma som ska iväg på utlandstjänst, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dej min kära och älskade bror.

Sen ikväll blire att kolla på Fanny och Lisa och alla andra i deras lag när de spelar mot IBF.

image96

So long


Kommentarer
Postat av: Sonja

SNYGGBRORSAN.. mums-

2008-02-25 @ 00:51:30
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0