Äntligen hemma!

Gud vad härligt det är att komma hem, fast det har varit helt underbart uppe i Jokkmokk. Denna resa är helt omöjlig att beskriva med ord. Det har varit en upplevelse utöver någonting annat. Det är så otroligt vackert där uppe, trevliga människor i en söt liten by. Det enda jag inte tyckte om där uppe var nån ren gegga med creme fraishe i tunnbröd, uscha för den! Sen kan jag inte komma på en enda grej till (förutom att det vara fanns en bankomat där det var tusen mil lång kö på hela tiden). Men nu är man iaf hem kommen efter en 12 timmar lång bussresa, det har faktiskt gått helt okej förutom att rumpan skulle dö där nån gång. Som tur var så fick ju både jag och Erika ett varsitt säte längst upp, längst fram i bussen, så det var guld värt!

Det som är tråkigt nu när man kommer hem är att man får höra massa saker som inte är sanna från en viss person (några av er kan nog tänka ut själv vem det gäller), men sånt är livet och det får man ta. Tur att jag är en sån stark människa som inte behöver ljuda och hävda mej för att få uppmärksamhet för det klarar jag så bra så utan falskhet, folk tycker om mej som jag är (vissa iaf). Och om man inte kan ta mej så är det bara att dra, vissa vet vart dörren är.

Tillbaks till Jokkmokk, det kommer bilder framöver, jag ska bara få dem från Erika. Nu blir det sova, är rätt så trött nu efter denna dag, ni förstår nog.

image75

Jag på bussen på väg hem.

So long fuckers

Kommentarer
Postat av: sandra

gullig bild :)

2008-02-10 @ 00:21:25
URL: http://saandrapersson.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken söt bild! :D

2008-02-10 @ 11:27:29
URL: http://annasaraolsson.blogg.se
Postat av: Sonja

du är nu officiellt sötast i sundsvall! :D

2008-02-10 @ 23:17:35
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0