Vi blev som små barn igen

Fick många positiva reaktioner på min nya frisyr. Väldigt roligt att både höra och se. Men som sagt, kommer ta ett tag att vänja mej. Nu har jag nyss kommit hem från Fanny. Jag, Carro, Lotta och Fanny hade lite mys. Vi satt och kollade på Askungen och drack te och käkade popcorn. Jag tror aldrig jag sett hela Askungen, så nu fick jag det ur världen också. Vi svor på att vi måste se tvåan innan Fanny åker tillbaka till Umeå. Så vi blev nog lite fast i den tragiskt nog. Ikväll ska jag iväg på julmiddag. Synd bara att man har match imorrn så att jag inte kan dricka. Men sånt är livet ibland. Nu ska jag börja fixa mej iordning för den.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0