Utklädning på träningen ikväll

Återigen måndag, men inte vilken måndag som helst. Det är ju bara 2 dagar kvar til julafton. Jag har faktiskt inte skirvit något om det i bloggen, kanske för att jag inte tycker det är så märkvärdigt. Kanske för att jag inte riktigt har kommit i denna julkänsla. Men idag när jag var och köpte min sista julklapp så började den faktiskt komma lite smått. Och jag har fortfarande inte riktigt vant mej vid håret än, men det kommer antar jag. Ikväll är det träning också som vanligt. Vi ska bara spela i en turnering med massa olika priser man kan vinna. Jag kommer att satsa på den som är snyggast outfit ikväll, jag tror att jag har rätt god chans att vinna, det beror på om de andra lägger ner tid på att göra sig "ful". Jag hoppas att det inte bara är jag som lägger manken till. Även fast jag tycker om att göra mej ful inför andra, jag kan bjuda på mej själv. Jag ska försöka ta ett kort också, men jag lovar inget.

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

haha, jag satt precis och funderade på vad jag skulle ta på mej :P men insåg att jag inte har så mkt roligt! något ska man väl lyckas med iaf, tights och body hade ju varit klockrent :P haha

2008-12-22 @ 17:42:42
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

jag väntar med spänning på några trevliga elelr mindre trevliga bilder sen igår :P haha

2008-12-23 @ 14:40:52
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0