Tomaten Anna

Nu känns allt lungt efter nyår. Allt är typ fixat, förutom en del av maten som jag ska fixa imorgon. Jag var förrsten och solade förut, för att få lite färg till nyår. Jag kan säga att det blev mycket färg istället! Efter några timmar var jag som en tomat i ansiktet, och stjärten är lika så. Först blev jag moddad när vi åkte och handlade, och det blev inte bättre när jag kom till träningen. För det första så skrattar alla och frågat vad jag gjort. Ja solat så klart! Också sa jag att jag hade bränt mej på rumpan också, då drog en av tjejerna när brallerna på mej och började as garva. Inte för att jag blev sur för de, det är sånt man får ta när man spelar i ett lag. Sen kan säga att jag blev påmind om det hela träningen också. Och jag kan inte förstå varför jag blev så jävla röd, bruka aldrig bli det. Jag är tålig av mej. Det stod dock att det var nya rör, men det stod det när jag solade i somras också. Jaja, det positiva med det hela är att jag kommer ha färg på nyår, för då kommer det röda ha lagt sig. Nu ska jag se på film och sen sova!


So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0