Snart smäller det!

Tyvärr blev det ingen bloggning igår, mitt internet funkade inte inatt när jag kom hem. Men nu funkar det igen, som ni kanske ser. Gårdagen var jag också på stan, då orkade jag kolla runt, det var inte alls lika mycket folk vilket var skönt. Det blev i alla fall lite shopping, som underkläder, lite smink och hårspray, sånt som nödvändigt. Igår kväll satt vi och bestämde massa grejer om nyår, jag, Fanny, Carro, Lotta och Joel, synd att de andra inte kunde vara med och bestämma. Men nu kan dom inte klaga heller om vad det blir för mat, eller för aktiviteter. Jag kan säga att nyår kommer bli så grymt jävla kul! Vi kommer först att vara hos Lotta från tidigt på dan till senare på kvällen. Tolvslaget kommer vi att vara nere på stan på Stadshuset, som några killar har hyrt, eller vad man säger. Så det kommer bara att vara inbjudna där, med bar och allting. Det kommer bli så grymt jävla kul!

Så ikväll ska vi åka och handla all mat som vi ska laga. Eller rättare sagt, jag och Fanny ska göra det mesta, men det tycker vi bara är roligt. Och senare så är det träning, som vanligt på måndagar. Snart är det onsdag!!!!

So long

Kommentarer
Postat av: sanna

oh, jag och mina tjejkompisar planerade också nyår igår :) ha en bra dag, kram!

2008-12-29 @ 14:46:45
URL: http://sanname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0