Sjuk dagen före nyår

Ja då var det bara en dag kvar. Och jag är SJUK! Roligt nyår detta kommer att bli då. Jag vaknade i morse med världens ont i halsen och helt snurrig och tung i huvet. Så ungefär hela dagen har jag hållt på att kurera mej. Druckit massa te, gurglat saltvatten och druckit hett vatten med honungslikör i. Jag tror själv att jag har blivit lite bättre av detta, eller så inbillar jag mej så mycket för att jag vill vara frisk imorrn. Nu har jag nyss gjort efterrätten tills imorrn, jag köttet håller på att tillagas. Jag har verkligen dragit ut på det hela dagen, så nu var det bara att ta tag i det och få det gjort. Så nu ikväll blir det fortsättning av kurering och film hemma. För jag ska fan i mej vara frisk imorrn, annars går jag och dör och de andra får ingen mat ;)

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Drick pressad citron! det funkar skitbra :)

också kan man blanda med grapefrukt och apelsin så det inte blir så starkt.

2008-12-31 @ 08:17:15
URL: http://thedarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0