Nu har det varit dåligt!

Ja nu har det varit slött här, det kan jag hålla med om! Men när man är arbetslös som jag är så händer det inte så mycket i ens liv. Idag har jag i alla fall varit med min vän Mikaela, kändes som att det var år och dar sen vi träffade varann. Det var trevligt att ses. Sen blev det hem för att laga mat till min kära mor, det blev en kyckling sallad. Oj vad jag slet med marinaden till kycklingfiléerna, men då kan jag säga att dom blev riktigt goda också! Sen var det snabbt iväg igen för att träffa några tjejer i laget. Det är så att imorgon kväll ska vi ha ett disco för dom som går i årskurs 1-3 för tre skolor här i stan. Och vi i laget blev indelade i olika ansvarsområden, och jag blev med i det som fick åka och handla allt till detta. Det var inte lätt kan jag lova. Vi har ju ingen aning om hur mycket folk det skulle komma, så vi tog så mycket som vi tror ska räcka, annars får vi åka och handla under kvällen om något skulle ta slut. Sen var det ju en unge som varken åt godis, chips, popcorn eller dricka. Så till han fick vi köpa frukt, så han får en fruktpåse (stackars grabb), men det är klart man ska anpassa sig till olika människor. Så imorrn kväll blir det fullt ös på Hagaskolan, jag lovar att vi i lget kommer ha minst lika kul som småttingarna kommer att ha!

So long

Kommentarer
Postat av: olivia

renlevnads-människa kallas de;)

2008-12-05 @ 01:24:44
Postat av: Lisa Walker

minst lika kul? vi kommer fan ha ännu roligare ;P

2008-12-05 @ 09:22:38
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0