Nu får det vara nog!

Jag orkar verkligen inte leva för tillfället! Juldagen blev som det blev, synd att det blev en tidig hemgång. Men jag sov inte hemma då som tur var, det fick en att bli på bättre humör. Gårdagen började med att jag kom hem och låg i soffan för det mesta. Men som förra året på annandan så skulle jag på middag hos familjen Tegström. Vi fick otroligt god mat och trevligt sällskap. Och vilket som inte är ovanligt för min del, så blev det utgång med tjejerna då med. Vi var på aveny, och vi hade riktigt kul. Fast kom ändå hem i lagom tid vid halv 3 kanske. Nu blir det inte fest förrän nyår, inte för att det nå långt kvar, men ändå. Sen måste det bli ett uppehåll. Men grejen är ju att det är så kul att gå ut! Vad gör man annars på helgerna? Sitta och se på film och äta onyttigheter och allt sånt där, men det gör vi på vardagarna, så jag vet inte ja. Men men, det måste lösas!!!

Idag har jag varit på stan med, Fanny, Lotta och Carro. Värsta jag gjort på länge, det var så grymt mycket folk, också mådde man dåligt och gick runt och trängdes. Men jag bytte i alla fall underkläder jag fick i julklapp till andra underkläder. Så nåt fick jag i alla fall gjort, men jag måste säga att rean va dö dålig. Men ikväll blir det bara lungt hemma, orkar verkligen inte göra nåt. Ibland får man bara vara hemma och ta hand om sig själv.

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag orkar inte heller leva för tillfället, du kan få vara gravid istället för mig ett tag :oD

2008-12-28 @ 13:36:19
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0