Måndag

En rätt lagom dag idag. Jag vaknade runt 11 nån gång, klev in i duschen, gjorde mej någorlunda snygg och åt frukost. Därefter åkte jag med mamma ner till stan för att möta upp Carro. Jag gick först in på kebabcity för att försöka få ut min lön för de två dagar som jag jobbade där i november. Men eftersom de inte ger ut lön till "lärlingar" så jag var nära att inte få några pengar alls. Men till slut fick jag i alla fall hälften, jag har alltså 300kr att köpa julklappar för, jippi! Sen gick jag in på Telia för att jag skulle lämna in min mobil för andra gången på ett halvår ungefär, jag hoppas det blir en ändring nu. Jag vet att både jag och Anna har samma problem, så vi hoppas på det bästa med våra skitmobiler :p Sen gick vi runt en sväng och sen for jag hem. Nu har jag nyss satt mej ner efter träningen, det var riktigt kul idag! Det var hårt och koncentrerat, jag kommer absolut ha träningsvärk imorrn! Nu ska jag snart lägga mej i sängen, jag kommer somna som en stock!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0