Lyckad helg!

Vilken underbar helg måste jag säga! Matchen igår gick helt lysande! Vi spelade 3-3 mot serieledarna, vi spelade så jävla bra. Dom vart så griniga och frustrerade på slutet så man vill bara skratta dom rätt upp i ansiktet. Det blev ju som en seger för oss, och jag gjorde ett mål. Det var längesen sist och det var riktigt skönt må jag säga. Sen på kvällen drog jag hem till en i laget och drack vin. Senare så drog vi in mot stan för att gå på stadshuset, det var skoj! Kom hem halv 4 efter att min snälla min Niklas gick med mej hela vägen hem. Han ville att jag skulle komma hem säkert. Sen gick han själv tillbaka mot stan för att gå hem till Granloholm. Jag tyckte synd om han då, med tanke på att jag bor på andra sidan stan. Idag har det mest varit segt. Fast jag har ändå dammtorkat mitt rum och plockat ordning på alla grejer som låg huller och buller. Sen nu ikväll har jag varit hemma hos Högge och sett film och käkat chips. Jag har lite ont i magen nu, jag antar att jag bara har mej själv att skylla.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0