Juldagen = Fest

Ja, då var denna jul snart över också. Gårdagen var super! Jag fick många bra julklappar, och sällskapet var det inte heller något större fel på. På kvällen, när jag då bruka bli rastlös tog jag, Micka och fanny en promenad. Det var behövligt efter all mat och skit man proppat i sig under dagen. Sen satte jag mej i soffan och kollade på film. Gick och la mej i lagom tid, vilket var väldigt skönt i morse när jag vaknade av att mamma kom i mitt rum. Idag var jag en sväng bort till Carro och hälsade på, sen kom Fanny också. Och nu är jag hemma och ska snart börja fixa mej inför kvällens bravader. På juldagen är det ingen tvekan om att det inte är FEST! Är så jävla peppad! Så vi ses nog ute i vimlet gott folk!


Morfars hund Nisse i sin fina julklädsel.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0