Jippi!

Bara mer och mer snö hela tiden. Det är bara grått och tråkigt hela tiden, snart blir man väl grå själv också kan jag tänka mej. det blev utgång i lördags med innebandy tjejerna, och vi hade hur kul som helst! Det blev Aveny för våran del, hur mycket folk som helst, och jag träffade många kändisar. Den bästa kvällen på länge tror jag till och med. Igår blev det rätt lungt, åkte med mamma ut till fyndlagret för att glo lite, och sen på eftermiddan blev det en prommis med Micka.

Och idag är det måndag igen. Jag fick nyss ett telefonsamtal från Sthlm. Det var om ett jobb som jag sökt, ett samplingsjobb åt ett företag som heter Prime (om jag inte minns fel). Jag ska jobba för dom på torsdag ute på Midlanda och stå och dela ut saker. halv 6 på morgonen kommer jag att vara där, hur fan ska jag ta mej upp då?! :p Det är två pass, ett på förmiddan och ett på eftermiddan, men det ska bli kul. Lite variation behövs ju som sagt. Så det är jag och en kille som heter Daniel som ska jobba där ute då. Så om ni har tråkigt eller nåt kan ni ju alltid komma förbi Midlanda på torsdag. Ikväll är det träning igen som gäller!

So long 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0