Jag blev besviken

Nyss hemkommen efter en lång prommis med Carro. Det var riktigt skönt må jag lova, äve fast det snöade lite när vi började gå så var det alldeles lagomt kallt och allt sånt. Vi hade mycket att prata om kändes det som, det blir lätt så när ett par tjejer inte har synts på ett tag. Och det blev ingen nyårs klänning för min del idag heller. Alla ser likadana ut vart man än går och kollar, riktigt tråkigt! Man vill ju inte se likadan ut som alla andra, i alla fall inte jag och det vet dom som känner mej också. Men jag och mamma blev i alla fall ett bra tag där ute. Det var trevligt att ha en mor och dotter tid ibland sådär. Men jag köpte ändå två julklappar, och eftersom jag inte dirket har några pengar så kom jag bra undan med priserna, det var mycket bra gjort av mej måste jag säga. Nu blir det snart sängen, och jag gruvar mej redan att behöva gå upp senast halv 5 på torsdag!


Blev bara sugen att lägga upp en bild från stundeten, jag vill ha tillbaka den tiden nu!

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Jorå, lördagen på GF 07 ;) 070707, min och daniels dag så jag vet nog! ;)

2008-12-10 @ 19:07:59
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0