Hatar att gå upp tidigt!

Vilken jobbig situation jag sitter i nu känner jag. Jag gick upp halv 8 imorse för att jag skulle vara trött nu ikväll. Det är inte oft jag gör sånna där uppoffringar, men just vid sånna här tillfällen då man ska iväg och jobba vill man ju göra ett gott intryck. Jag känner redan nu att jag aldrig kommer somna ikväll. Vad ska jag ta mej till? Jag ska i alla fall börja med att lägga mej i sängen och läsa, då kan jag bli lite trött. Annars brukar jag ibland gå upp för att ta ett glas mjölk, jag vet inte varför, men det hjälper för det mesta. Så det är ett tips till er som har svårt att somna på kvällarna, men jag ger er dock inga garantier. Nu ska jag upp om ungefär 6 timmar, jag är glad om jag får 3!

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Joru Anna :P Lördagen sista dagen på GF 07 va du med mig och D till Anders & hanna om jag inte minns fel, Jimmy Landell va också med, minns du det? har fler bilder sen den kvällen om du måste ha bevis ;D där DU är med! och dom är tagna 070707 och de va sista dagen på gf förra året ;P

2008-12-10 @ 23:10:42
URL: http://annasara.net
Postat av: Erika

Lycka till imorgon (idag)! :D

2008-12-11 @ 01:00:47
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0