Fredag, jippi!

Godmorgon! En "tidig" morgon idag med. Jag klev upp nu, men skulle egentligen gått upp halv 10, men jag orkade inte. Jobbet igår gick väl någorlunda bra. Det var bara så otroligt tråkigt att stå och dela ut de grejer som vi delade ut. Och eftersom att det inte går så många plan från Midlanda blev det så mycket väntade mellan gångerna, ibland kunde det ta 1,5 timme, inte alls roligt! Sen var vi ju tvungen att ha på oss Frölunda tröjor också, det var ju för att flyget gick mellan Sundsvall och Gbg, och jag kan inte ens komma ihåg hur mycket pikar vi fick av folk för det. Men nu är det i alla fall över som tur är. Idag ska jag på AF, jag ska vara där klockan 11, så nu måste jag börja göra mej ordning. Efter det ska jag luncha med pappa på stan, trevligt! Sen ikväll ska vi ha lagfest, en riktig lagfest då alla förhoppningsvis ska vara med på!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0