För många bilder!

Söndag igen då, det går alldeles för fort! Vaknade för en stund sen, har sovit skönt som vanligt. Igår lördag var det bara lungt, vilket var väldigt skönt för omvecklings skull. Men i fredags då vi hade våran så kallade "lagfest" var hur skoj som helst! Vi blev bara fem stycken, men inte gjorde det något. Vi var i alla fall hos Anette i Haga, för att senare dra oss ner mot krogen. Det blev först Svenssons och sen Oléarys, jag hade hur kul som helst, även om starten var lite seg!
Jag tänkte bjuda på några bilder från i fredags!







Oj så generös jag var nu, det är inte ofta det händer. Hoppas det duger! Jag orka inte skriva under varje bild, så det får ni leva med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin du va AniBanani :D

2008-12-14 @ 14:29:26
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0