Barndisco för fulla muggar!

Fy fan vilken kväll! Kom hem från vårat "barndisco" för en stund sen. Det blev verkligen hur lyckat som helst! Det var många föräldrar och barn som tyckte det var en jättebra idé och att det var hur kul som helst. Det är alltid roligt att höra, och vi mycket dubbelt upp i penga fråga också, så det var inte helt fel. Men jag kan säga att jag är helt slut nu! Trodde inte det skulle vara så här jobbigt, men när man står mesta dels hela tiden, och den otroligt höga ljudnivån gör det inte bättre. Sen fick man ju säga till några ungar som var stygga också. Som en ung gick runt och slog och var elak mot de andra barnen, men då kom "stora Anna" och sa till han. Inte för att dte var speciellt lätt när han slet och drog sig loss, men efter det så fick man respekt, bara man kollade på han så vände han bort direkt och gick därifrån. Det är så det ska vara! Sen på slutet av kvällen, alldeles precis innan det stängde kommer det en kille fram till mig:

Killen: Har du någon kille?
Jag: Nej, det har jag inte.
Killen: Får jag bli din kille då?
Jag: Nja jag tror du är lite för ung för mig.

Haha det var så roligt! Men jag tyckte nästan synd om han, han såg så ledsen ut när jag svarade så. Jag visste ju inte vad jag skulle säga heller. Men han var i vilket fall söt som vågade fråga nåt sånt.

Nu ska jag snart hoppa i säng, tror inte jag hae lagt mig så här tidigt på flera månader. Men vilket kommer bli skönt, för imorgon har vi match halv 3 ute i Njurunda mot Klockarberget. Vi slog dom sist, men nu vette tusan.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0